Afgelopen weken zijn we met de TC druk bezig geweest om de teamindeling voor volgend jaar rond te krijgen. Hierbij hebben we weer geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen die jullie hebben aangegeven in de laatste vragenlijst.

Allereerst zijn we erg blij dat we aankomend seizoen weer kunnen starten met een volwaardige selectie. Er zijn zelfs zoveel van jullie die hebben aangegeven aankomend jaar selectie te willen spelen, dat er in de voorbereiding keuzes gemaakt zullen worden. Met iedereen die heeft aangegeven aankomend seizoen selectie te willen spelen, zullen we binnenkort een bespreking inplannen om daar meer duidelijkheid over te geven.

Naast de selectie hebben we ook nog een hoop jongere senioren leden. Om hen te laten ontwikkelen in senioren-wedstrijdkorfbal hebben we gekozen om een ‘Opleidingsteam’ in te richten. Dit team zal bestaan uit de groep beginnende senioren, mogelijk aangevuld vanuit de selectie. Voor dit team zijn we nog op zoek naar een trainer/coach.

Verder hebben we nog twee wedstrijdsport teams bestaand uit oud-selectieleden. Deze teams zijn t.o.v. vorig jaar weinig veranderd.

Als laatst hebben we ook net als vorig jaar een breedtesport team. De invulling van dit team is flink veranderd en bovendien zullen zij dit jaar voor het eerst ook op zaterdag spelen, waardoor we nu alle teams op dezelfde dag hebben spelen!

Hieronder is de indeling te vinden. Wat je zal opvallen is dat we zeer ruim in de heren zitten, maar een stuk krapper qua dames. Mocht je dus nog dames kennen die volgend jaar misschien wel bij Dunas willen spelen, laat dat dan vooral aan ons weten!

Mocht je n.a.v. deze indeling vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan contact op met één van ons.

Met vriendelijke groet,
Els, Rimmie & Daan