Vorige keer konden wij als TC al trots delen dat Richard en Jeffrey zich volgend jaar nog een jaar gaan inzetten om Dunas 1 te begeleiden. Ook hebben wij toen aangegeven dat we in gesprek waren met een potentiële trainer/coach voor Dunas 2.

Wij zijn dan ook zeer verheugd om te kunnen vertellen dat er twee personen worden toegevoegd aan onze staf. Het betreft Erna Fisher en Erwin Dekker. Samen zullen zij de begeleiding van Dunas 2 op zich nemen. Erna zal hierin als hoofdcoach optreden. Zij heeft de afgelopen jaren bij veel verschillende clubs gecoacht en heeft dan ook veel ervaring. De afgelopen periode heeft zij deze rol mogen vervullen als trainer/coach van Twist 2. Erwin heeft ook al bij veel verschillende clubs gewerkt. Hij is daarnaast geen onbekende voor de club. Vijf jaar geleden heeft hij het vlaggenschip van Futura (en het combinatieteam met Dubbel Zes) begeleid. De laatste jaren was hij met korfbalpensioen, maar het begon toch weer te kriebelen. Wij zijn dan ook erg blij dat hij bij ons wil terugkeren om er samen met Erna een mooi seizoen bij Dunas van te maken.

Samen met Richard, Jeffrey, Erna en Erwin zijn wij er als TC van overtuigd dat wij het komende jaar goede stappen kunnen zetten om de doelstelling van Dunas, een stabiele 1e klasser in 2030, te kunnen bereiken.