Wil je niet verplicht worden om iedere week, een wedstrijd te spelen, maar wil je wel zo af en toe een wedstrijdje korfballen? Sluit je dan aan bij een enthousiaste groep recreanten. Ook ouders van onze jeugdeden stellen we graag in de gelegenheid om zelf eens te ervaren hoe het is om korfbal te spelen. Jaarlijks organiseren wij in de zaal een recreantentoernooi waarbij ook andere verenigingen worden uitgenodigd. Na afloop is het altijd gezellig in het sportcafé.

Ook krijgen wij regelmatig uitnodigingen van andere verenigingen om aan een toernooi bij hen deel te nemen, zowel in de zaal als op het veld. Deelname daaraan is afhankelijk van het enthousiasme van de recreanten groep. Uiteraard bieden wij dan ook deze recreantengroep de gelegenheid om te trainen. Op het veld meestal gelijk met de jeugdtrainingen en afhankelijk van de behoefte kunnen we kijken of er ook in de zaal een mogelijkheid bestaat.

Wil je meer weten of je aanmelden? Stuur dan een mail naar info@dunas-korfbal.nl